Flygplanslämning

Ja jösses.
Igår lämnade vi av mamma och pappa vid flyget. Det var -16 grader och vi fick inte följa med den här veckan. Nästa lördag är det dock vår tur att checka in och svettas av nervositet över säkerhetskontrollen. Jag blir alltid stoppad och intagen i ett litet rum och utfrågad om mina kontakter med al quida, även kallad Shno. Himskans tjat om bomber.

Jaja.
Efter det åkte vi till Johannes där han bjöd på "en vecka innan gran canaria-sammankomst". Vi fick god mat och trevlig underhållning. Tacos och semlor kan aldrig bli fel. Görs gärna om!

Den kommande veckan ska jag packa det sista, låna böcker, fylla mp3 och så vidare. Himskans mycket att hinna med, men jag känner mig redo för resstressen! Kom an bara!

Nu ska jag lyssna på ABBA och se på bandy.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0