Funderingar

Ligger och funderar lite. Klockan är ju inte så mycket, så jag har ju faktiskt tid med dessa funderingar.

Jag funderar lite kring hur länge jag kan ligga och fundera innan jag måste sova.
Jag funderar motvilligt på vem som fick högst poäng och flest röster i Let's Dance.
Jag funderar möjligtvis på om det kan ha varit Willy?
Jag funderar helt säkert på vad jag måste införskaffa inför resan.
Jag funderar kanske också på hur mycket min resväska kommer väga.
Jag funderar gärna kring hur underbart vi ska ha det.
Jag funderar inte på hur ounderbart alla ni andra kommer ha det.


Dessutom längtar jag tillbaka till gymnasiet. Sanna däremot tjatar om att vi måste "växa upp" och "skaffa oss ett liv". Svårt när man är helt livlös, men får försöka ta tag i det.

Tänker också tillbaka på Greklandsresan och förväntar mig samma underbarhet dessa två kommande semesterveckor också. Och det ska väl uppfyllas, får vi väl tro.



Minns ni detta? Såklart ni inte gör, ni var ju inte med. Inte ens jag minns det, och jag var ju uppenbarligen med. Tråkigt på en så i övrigt fin bild att min mun inte hängde med. Man kan inte få allt, även om vissa får mer än andra.





Kommentarer
Postat av: johannes

Jag minns faktiskt! Det var ju en av våra shoppingturer till storstaden. Den gången när vi inte hade vår gule kamel...

Datum: 2010-01-09 Kl: 00:13:16
Postat av: denke

jaaa, nu minns jag! ja gule blixten stod hemma under ett olivträd och vile sig.

Datum: 2010-01-09 Kl: 09:43:41
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0