Ibland har man tur

HIPP HURRA FÖR HÄR KOMMER BUMBIBJÖRNARNA!!

Ibland har man flyt. Beställde ju den förgrömmade boken igår, men har inte betalt den än, för den kanskekanskekanske skulle dyka upp på högskolebibblan innan räkningen går ut och då skulle jag ha skickat tillbaka boken. Så, gick till bibblan nyss och DÅ VAR BOKEN DÄR! Jag blev så glad att knäna började skaka! Gömde den bakom några sjukskötersketidningar från 1996. Om någon använder dom innan måndag, och hittar den förgrömmade boken så hoppar jag ifrån Nettos tak. Jaja, nu har jag boken iallafall, men jag har ju fortfarande samma bok påväg från bokus.se. Gick till datorn och skulle precis mejla dom, när jag får mejl från dom;

"Hej!

Vi kan tyvärr inte leverera din beställning. Artiklarna är inte längre
tillgängliga hos någon av våra leverantörer och därför har de annullerats.

- 1 st Cultural Tourism (9780789011060) à 465.00 kr
Artikeln är tillfälligt slut hos förlaget och har därför annullerats.

Med vänliga hälsningar
Kundservice, Bokus"

Det är en bok utsprungen, och en annan har hittat hem. Ibland har man tur som sagt. Funderar seriöst på att gå och köpa en lott sen. Vad tror ni jag vinner? En miljon? Skrapa i tv? Ja, minst 1000 blir det nog.


Kommentarer
Postat av: Johannes

sikken tur man kan ha... Trodde att du skämtade när du ringde:) Men grattis till dig, nu kan vi äte på zorbes(A)

Datum: 2010-01-13 Kl: 17:20:48
Postat av: denke

zorbes är alltid mumsigt! (A)

Datum: 2010-01-14 Kl: 02:25:14
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0