Jag är för snabb!

Jag arbetar snabbt. För snabbt.
Precis som igår så förblir plugget liggande pga sega turistnissar, vilket innebär att jag måste sysselsätta mig med annat. Lättare sagt än gjort. Har ju redan skinande rent, så städa känns meningslöst. På grund av detta så har jag nu bakat! Johannes missöde igår gjorde ju att vår "Otroligt het"-kväll blev framskjuten till ikväll. Så kladdkakan ska nu stå och svalna på balkongen så den blir sådär härligt kall och krääääämig. Det vattnas redan i munnen på mig.

Men som jag sa så jobbar jag för snabbt. Är redan klar med bakandet, diskandet, ja tillomed kladdkakan är färdig nu. Det tog typ en halvtimme. Och nu är jag fast i dötidsträsket igen.

Kommer dock på massa saker som jag inte vill göra.
Packa.
Gå ut och gå.
Se på film.
Se på tv.
Rensa i mina lådor.

Suck.
Får väl råka tappa kladdkakan och baka en ny..

Kommentarer
Postat av: Anette

Du får gärna baka en kladdkaka till mig med :)

Datum: 2010-01-28 Kl: 20:06:33
Postat av: deenkee

det var ingen som åt av den jag gjorde, så du kan få den :(

Datum: 2010-01-29 Kl: 08:37:41
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Anette

vilka otacksamma gäster :-(

Datum: 2010-01-29 Kl: 16:12:48
Postat av: Johannes

Har du provat att göra allting liiite långsammare? Vad sägs om det?

Datum: 2010-01-29 Kl: 17:31:39
Postat av: deenkee

jag kan inte göra saker långsamt. det har evolutionerats bort i generationerna innan mig. en seg människa klarar sig icke i längden, serru!

Datum: 2010-01-31 Kl: 15:58:37
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0