Jobbigt folk

Gud vad jobbiga endel kan vara.

Exempel 1.
Vi är 61 stycken i min "klass" den här våren, och ingen verkar fatta nånting. Jag loggar in på vårt forum typ en gång i timmen, och varje gång är det 20 nya frågor från nybörjarna. Jag tänker då inte hjälpa någon med någonting. Dom får väl ha ångest och nerbitna naglar precis som jag hade första terminen.

Exempel 2.
Skidskyttefolket. Att ingen mer än tyskorna orkar ställa upp i dagens tävling är ju lite dåligt tycker jag allt. Det blev ju inte ens spännande.

Och så är jag lite nervös också. Har fått svar från en snubbe på slottsruinen, och jag vågar inte läsa det, för jag glömde skriva vem jag var. Jaaa, det var slarvigt, jag vet. Men för det första behöver han väl inte bry sig om vem jag är, svara på frågorna bara, och för det andra så har jag en aning mycket att stå i, och då är det lätt att sånt händer.


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0