Livets mirakel i vår hall

På mitt pluggs hemsida finns denna bild på startsidan. Jag har länge undrat över vad hon ser så glad över, och vad hon gör. Hon förtjänar dock lite extra publicitet, och läggs därför ut i Sveriges största blogg. Grattis ditt blåbär, nu syns du!




Idag har hultfolket varit här, och det var trevligt som vanligt. Men det trevligaste som hände var det som hände precis innan dom skulle åka. MANNE BÖRJADE GÅ! Han tog lika stapliga steg som innan, men nu kunde han göra det utan att hålla i sig! Han blev så lycklig! Och vi också! Han log bredare än någonsin, och när han till slut föll ihop i en hög på golvet så klappade han händerna åt sig själv.
Det är ett av livets mirakel. Och jag fick vara där, och det kanske var just därför det skedde, vad vet jag.

Sen blev det näst nyaste Wallander, sen Beck. Coolingar vi är.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johannes

grattis till världens mest söta Manne! Och till alla som fick nöjet att titta på:)

Datum: 2010-01-24 Kl: 01:23:36
Postat av: denke

han är faktiskt väldigt bra den pojken!

Datum: 2010-01-24 Kl: 09:44:07
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad kul! Nu blir det ännu svårare att hålla reda på honom. ;)

Datum: 2010-01-24 Kl: 13:40:09
Postat av: Lilla Andreas

Woho! Grattis till honom. Jag hälsade på honom i förra veckan :) jag har nyaste wallander om ni vill se den med ;) Dödsängeln.

Datum: 2010-01-24 Kl: 23:34:13
Postat av: denke

ja han sa nåt om att en farbror hade hälsat på honom. han kände igen dig, men kunde inte placera dig ;)

wallander är vår husgud, så ja tack!

Datum: 2010-01-24 Kl: 23:56:59
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0