Man blir ju förbannad!

Puh, var precis nere och förlängde tvättiden imorgon till klockan 13. Då behöver jag inte gå upp så tidigt, och framförallt inte springa ner dit så tidigt. Och så en liten, liten fråga; Regeln som säger att man får ta någons tid om denne inte har kommit inom en timme. Vem sitter och väntar på att de uppskrivna inte ska dyka upp? Nej, vanligt folk skriver upp sig och tvättar sen på sin uppskrivna tid. Sen finns det ju dom som skriver upp sig för tvätt halva dagar, och börjar tvätta när dom vaknar, vilket kan skilja på flera timmar. Men trots detta ska ingen få ta min tid! Och gör någon det så är det inte hela världen iaf. Lite tvätt. Jesus Kristus. Folk har så lite att bråka om.

Har även varit på högskolebibblan idag, TRE GÅNGER, och letat efter min bok. Frågade till slut en av tanterna i kassan, och hon visste inte mer än vi. Hennes slutkommentar blev; "Det är någon JÄVEL som har gömt den!" Ja jag säger då det. Det var ju det JAG skulle göra! Någon har snott min idé! Vi utan lånekort gömmer böckerna och kommer dit och pluggar, och gömmer sedan den igen tills nästa gång man kommer. Då finns den kvar, och riskerar inte att bli utlånad. Jag är så smart. Men nu har det spridit sig, och nu är det fler som gömmer böckerna. Fy sjutton vilket sätt. Man blir ju förbannad! Så, om den inte är där imorgon bitti så måste jag beställa den och bli typ 700kr fattigare. Bara för att någon, jag citerar; "JÄVEL", har gömt den.
Moget.

Nu blir det någon film med Johannes, och sedan sömn inför tvättningen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Gregor

HAHAHAHAHAHAHA

Datum: 2010-01-12 Kl: 16:44:23

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0