Mitt 2009

Ganska tråkig lista, ska nog försöka göra en själv nångång, men här kommer mitt 2009 i korthet.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Besökte Grekland.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag hade några. Jag hoppas inte det iallafall, isåfall har jag glömt dom, och därmed inte hållit dom.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Hm, i slutet av förra året blev jag morbror, men inte annars. Eller jo, Carro blev ju mamma också!

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja.

5.Vilka länder besökte du?
Spanien och Grekland.

6. Är det något du saknar från år 2009 som du vill ha år 2010?
Det har varit en ganska bra år faktiskt. Det skulle väl vara en seriös framtidsvision isåfall.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Jag är så fruktansvärt dålig på datum, så inget.

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag tog studenten med hyffsade betyg, reste till Grekland ensam med Johannes och att jag tog körkort!

9. Största misstaget?
Arbeta med Shno på psykologin. Hon sänkte hela mitt slutbetyg..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Spydde innan körkortsuppkörningen, annars ingen sjukdom.

11. Bästa köpet?
MIN HALSDUK FRÅN H&M! Och resan till Grekland.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Resan till Grekland, och Melissa Horns konsert.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Utan tvekan Halo, 2009 års tjatlåt.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det innehåll både 'gladhet' och 'ledsenhet', vilket väl är ett sundhetstecken.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer, läst fler böcker.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit..

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen, släkten, kischen och Kalle Anka.

19. Blev du kär i år?
Hm.. njae.

20. Favoritprogram på TV?
Biggest loser, och Bonde söker fru.

21. Bästa boken du läste i år?
Nattfåk!

22. Största musikaliska upptäckten?
The Cranberries.

23. Största förändringen från året innan?
Ingen riktig skola, Shno hundra mil bort, och ingen Ankis.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag har ingen aning om vad jag fick när jag fyllde år. Är det tänkt att man ska lägga sånt på minnet?

25. Något du önskade dig men inte fick?
En bil.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Som sagt, inga minnen. Kanske hade studentkalas, vad vet jag?

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag hade börjat med något som jag vet att jag vill göra resten av livet.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Stil och stil. Jag tänker inte så värst mycket på sånt.

29. Vad fick dig att må bra?
Johannes, Shno, Manne, livet.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm, var ganska sugen på att se Melissa Horn, och det fick jag ju.

31. Vem saknade du?
Shnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

32. De bästa nya människorna du träffade?
De bästa människorna jag vet träffade jag innan 2009. 

33. Vilket är ditt bästa minne för 2009?
Grekland, Gran Canaria, julen och alla ofantligt roliga och underbara minnen från Stagg.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0