Mycket på gång

Vilket pådrag. Aldrig en lugn stund.

Idag har jag registrerat mig på den nya kursen och börjat kolla upp sommarjobb. Ska skriva cv imorgon eftersom mitt gamla är borta för all framtid. Tror jag iallafall. Det fanns på den gamla datorn som för ett halvår sedan gav upp. Den gav en sista uppgiven suck och hakade upp sig med sikte på evigheten. Därför ska jag alltså skriva cv imorgon. Johannes skulle hjälpa mig sa han.

Sedan såg jag till min förvåning att mitt verksamhetsbaserade pm ska in IMORGON! Jag loggade in på vår webworkshop och fick syn på det av en slump. Snacka om tur, öde, slump, och allt sånt. Måste hitta Ölands årsturismsnitt de senaste åren, sedan är det klart.

Imorgon blir det utöver cv-skrivandet, tacos hos Johannes! Mumsigt! Ska dock försöka att hålla mig inom en rimlig gräns, och inte svulla. Lycka till.

Sedan ska en massa annat också göras, men det orkar jag inte tänka på nu. Nu ska jag tänka på hur borta jag kommer vara om cirka 10 minuter när jag har somnat. Lööövely.
In i dimman, people!


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0