Välkommen till världen

Det är märkligt. Läste just litegrann som jag skrev för några veckor sedan, och jag läste det som att det var någon annan som skrivit det. Man blir så förvånad att det där har kommit från mig. Jag kan inte för världen förstå vad jag fick allt det där ifrån. Det kommer nytt hela tiden, och det gäller att få ur sig det innan det försvinner, för då är det borta för alltid.

Och flickan som nu lever av sig själv, och framförallt, lever för sig själv, har ikväll fått ett namn. Man kan säga att hon föddes idag.

Välkommen till världen, Lisa. Du kommer säkert trivas.


Kommentarer
Postat av: ankis

har du gått och blivit transa?

Datum: 2010-01-22 Kl: 01:15:30
Postat av: denke

du din flyttfågel, du är lite seg.

jag har börjat på min debutboooook. pucko. hur går livet i växjö? saknar du oss?

Datum: 2010-01-22 Kl: 10:17:03
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Anette

Grattis! Har alltid tyckt att du ska bli författare.

Datum: 2010-01-22 Kl: 18:52:43
Postat av: ankis

kursen är skojsig men växjö är så där. vill att all snö ska försvinna så det blir vår. vad betyder börja? skrivit tio sidor och fantiserar redan hur du tar emot nobelpriset eller vänta det är ju jag.

Datum: 2010-01-22 Kl: 20:13:39

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0