Boendetrubbel

Nu finns det boende i Stockholm, hörrni. Det är dock lite svårt att veta hur man ska göra, för lägenheterna ligger bara ute i fyra dagar, och efter det tas dom bort, och sen kontaktar dom dom som har gjort intresseanmälan, och som har flest ködagar. Jag har stått i kö sen i april, men vet ändå inte riktigt hur jag ligger till. Tänkte göra några intresseanmälningar senare idag, efter att jag pratat med mamma. Mest bara för att se hur jag ligger till. Man får alltså göra intresseanmälningar, och sedan tacka nej om det skulle vara så att man blir erbjuden lägenheten, utan att förlora sina ködagar.
Det stora kruxet är ju att jag inte vet om jag kommer in än.


Snart kommer Andreas hem och då ska vi åka till Haga Park och bada!! Var ju där med Johannes för några dagar sen, och då var det riktigt skönt i vattnet faktiskt. Jag har dock blivit lite mesigare gällande badandet de senaste åren. Vet inte riktigt vad det beror på. Hoppas på att jag kan vara i en liten stund idag iaf, och att pappa tar med bollen som han fick i födelsedagspresent! Den som studsar på ytan!

Förresten så har jag packat färdigt inför flytten till Öland nu. Det blev en stooor resväska, en stor bag, och en lite mindre bag. Och då har jag verkligen sållat en massa. Fasar inför den eventuella flytten. Kommer behöva fem lastbilar, och en container..


Glöm förresten inte att Kalmar FF spelar ikväll. Sänds på TV4-sport klockan 21.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0