Läckberg och Winnerbäck

Har haft en kanondag på Haga Park idag igen. Lyckades, enligt dom andra, muta mig till en tiopoängare i stå-på-händer-tävlingen. Domaren sades alltså vara mutad, men jag har ju inga pengar att muta med. Jag måste alltså ha imponerat stort på domaren.

Och sen vi kom hem så har jag ätit och sedan legat i kvällssolen och lyssnat på Camilla Läckbergs och Lars Winnerbäcks sommarprat. Båda var väldigt tankeväckande, och jag förundras över hur jag kunde veta det när jag randomly laddade ner några gamla prat. Nog för att jag gillar både Camilla och Lars, men jag visste inte att deras prat skulle vara så bra. Tänkte ta mig an Babben Larssons ikväll. Eller möjligtvis Eva Dahlgrens. Känns som att Evas passar bra innan jag ska sova. Får se. Skit samma egentligen. Ingen bryr sig.

Tv är skit på sommaren, så jag längtar tills imorgon då första semifinalen i VM spelas. Sen är det ju bara en dag kvar innan vi åker på semester, och efter det så börjar jag jobba. Och då behöver jag inte bry mig om vad som visas på tv, för då ska jag vara i säng klockan 20! Prick. Så då är det bara att välkomna en fyra veckor lång no-life-period. Ska dock försöka träffa Johannes och Shno lite då. Jag är ju faktiskt ledig på dagarna så det borde ju inte vara så svårt. Skicka mig era scheman, bros! Jalla! Måste börja planera lite.


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0