Balfotografering

Söderling är i final på söndag! SVT 1. Klockan 15.00. Måste komma ihåg. Måste inte glömma (om man nu kan säga så..)

Träffade A-K och Manne på stan tidigare idag. Vi shoppade och åt en glass på Larmtorget. Stötte på en gammal kompis till A-K som tydligen kände igen mig, och PRECIS när han sa det så kände jag igen honom också. Frågan är var och hur och när vi har stött på varandra. Han är ju 31, så vi kan inte ha haft matte ihop direkt.. Får fundera lite på det. Facebook is the shit. Ska Facesnoka lite om honom imorgon.
Gick med A-K och Manne till simhallens lekplats, och drog sedan vidare till stadsparken för lite balhäng. Ställde cykeln i skuggan och lyckades ganska snabbt hitta Johannes och gänget. Hittade även Shirin på en filt i gräset. Har inte träffat henne sedan studenten. Eller vi lunchade nångång förra sommaren, men inte sen dess. Stötte även på Heimark, grannen Johanna, och lite kusiner. Alla tycktes vara där! Tog massa bilder på både känt och okänt folk, och cyklade sedan hem. Packade ihop mitt pick och pack för vidare färd mot Öland. Mötte upp Lilla Andreas på fotbollen, och genomled (?) sedan 90 frusna minuter tillsammans. HAIK förlorade med 1-0, och min godispåse tog slut. En rutten kväll alltså.

Imorgon blir det grillhäng, men först ska jag sova ut riktigt ordentligt! Sen kanske sola, plugga, och kolla nytt abonnemang. Måste ringa Johannes också och kolla om han kommer på grillningen. HÖR AV DIG OM DU LÄSER DETTA!

Godnatt!

PS. Gillar att jag har börjat överanvända ordet 'häng'. Jag är cool.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0