Calle K

Kollade in Barometern idag för att se vad det stod om Calle K som var på Larmtorget igår. Orkade inte läsa texten, så tittade bara på bilden, och enligt mig så såg det hyffsat glest ut på åskådarplats. Fast det är väl inte så konstigt. Calle platsar ju knappt in som C-artist. Kanske var tur att själva framträdandet var gratis, vad vet jag. 

Som ni kanske redan har förstått så är inte Calle min kopp te precis. Gillar inte hans röst, och dessutom har han förstört "Walkin' in Memphis".



Idag ska jag läsa ut boken som ska in på fredag. Detta görs såklart i solen så att två flugor blir slagna samtidigt. Efter det ska jag, i mån om tid och ork, packa inför sommarflytten till Öland.

Dags för dagens första kopp te!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0