Guldfågeln Arena

Igårkväll klockan 23.10 skickade jag in det sista plugget någonsin, nåja, innan höstens eventuella studier börjar åtminstone. Direkt när jag skickat in det kom jag på en sak jag ville ändra, men det var försent. Först nu, dagen efter, har jag börjat tycka att det är skönt att plugget är helt slut! Stör mig dock fortfarande litegrann på grejen jag vill ändra, MEN VAD GÖR MAN! Finns ingen mening med att sitta och älta det. Eller i mitt fall, LIGGA och älta det.

Vaknade redan vid 09 imorse, men somnade om till 12.15. Min hals är pyttelite bättre idag, men musklerna strejkar fortfarande. Det är faktiskt lite skönt att vara sjuk när man har tid till det.

Har börjat vänja mig vid namnet på arenan också. Guldfågeln Arena. Det är väl inte såå himla fult. Men fult är det. Konstigt hur fort man kan vänja sig vid så konstiga saker.

På agendan den här veckan står att fixa Johannes studentpresent(er?), och kolla upp boendet i stockholm. Kanske blir fotboll på fredag också. Vore trevligt.

Och tills dessa saker ska fixas så ska jag vila mig i form!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0