Ihopspring på stan!

Sov hos Johannes i Smedby igår, och vaknade upp runt 10. Tjatade en stund om singstar, vilket efter ett tag gav resultat. Dessutom vann jag alla omgångarna!! Runt 14 stack vi till stan, och skiljdes sedan åt. När stora andreas kom hem så begav vi oss till stan för att fixa lite presenter. Måste dock till stan idag igen. Fick veta att Johannes ska till stan idag runt 11 för att köpa min present, så när han är färdig ska han ringa mig så att jag kan gå på stan. Vore ju förargligt om vi sprang på varandra med presentpåsarna i högsta hugg.
Sprang förresten ihop med Sofie G från förra klassen! Var kul att se henne. Såg även Julia från förra klassen, men bara på håll. Kalmar är faktiskt ganska litet. Pyttelitet.

Idag blev jag väckt av en liten rackans trimmer. Skötselbolaget är duktiga på det dom gör, men dom börjar lite väl tidigt på morgonen. Är inte första gången jag blir väckt.

Nehe. Var uppe sent igår, så måste nog sova en stund till. Natti!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0