Klaga inte

Ja nu var det ett tag sen sist. Men vad gör man. Man kan inte göra mer än sitt bästa, vilket jag iochförsig inte har gjort, MEN DET ÄR INTE POÄNGEN! Ibland blir det torka, och ibland blir det regn. Vad nu det har med min blogg att göra.

I förrgår var det iallafall pizzaafton i funkabo, och hela soffan var full med folk. Okej, soffan är inte så stor, men full var den likväl! En himskans trevlig kväll om du frågar mig! Johannes sov sedan över här, och när vi väl vaknat igår så gick vi på morgonpromenad i det fina vädret, och sen fikade vi lite innan han åkte till Kagg. Resten av dagen pluggade jag, och solade. Somnade faktiskt i solstolen på balkongen, men den mesiga solen tog ändå inte. På kvällen såg jag på Sverige vs Vitryssland, där Sverige vann. Var ganska tråkigt faktiskt.

Idag vaknade jag vid halv tio, som vanligt, men vände mig om och somnade om till halv elva. Sen dess har jag pluggat. Som en galning. Det här är ju det absolut sista innan kurserna slutar, så vore skönt att bli färdig nångång. Dock är det väldigt tråkigt alltsammans. Ämnet är kanske inte så tråkigt, men att hela tiden skriva arbeten och PM är lite tjatigt och tråkigt.

Nu slutar snart Andreas, och då får vi se vad som händer. Brukar alltid hända något trevligt på torsdagarna när han slutar tidigt. Kanske blir en tripp till London i eftermiddag, vad vet man?
Imorgon blir det fotboll i Hulterstad, och den troliga förlusten är inte så trolig längre. Norrliden har också bara 3 poäng, så det kanske kan bli jämt. Får hoppas på seger iallafall!

Nu blir det plugg och sol!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0