Lamaskri?

Det var hiskeligt vad folk tog åt sig. Bryr sig verkligen människor så himla mycket om vad just jag tänker och tycker? Tydligen. Och det är lovely. Det är det verkligen. Jag har er kring mitt lillfinger, people.

Dessutom har jag tydligen dubbelmoral. Jaha. Måhända. Med dubbla moraler, är väl bättre än ingen moral alls? Förresten så stör jag mig nu även på folk som klagar på andras moral. Och så stör jag mig på folk som inte vågar kommentera med sitt namn, när dom vet att blogg.se kan ge mig svaret på vem denna fegis är inom två och en halv sekund.

ÅH, så mycket att störa sig på, men så lite tid.


Sol idag igen, gutt! Lite för varmt kanske, men man ska inte klaga! Hela Sveriges befolkning gick ju unisont ihop i vintras och lovade och svor på hedersord att när snön försvann så skulle vi aldrig klaga mer. Nu är snön borta, och klagandet har börjat. Vi är ett gåtfullt folk, indeed.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0