Middag på stan

Har haft en kanondag! Mötte upp Annica, Lilla Andreas och Johannes på stan för att äta middag. Åt tills vi var övermätta, och lämnades sedan av Johannes som skulle till sjukhuset. Efter lite strul så gick jag åt fel håll, och fick bli upphämtad på vägen vid brandstationen, precis innan rondellen. Var ju lite bilar på vägen, så tänkte för mig själv att här kan dom inte stanna och plocka upp mig, men tji fick jag. Dom bromsade in, så jag fick försöka ta mig in i bilen innan bilen bakom körde på oss. Men jag hann. Det var det vildaste jag gjort på länge. Vet inte riktigt vad det säger om mig..

Handlade sedan inför lördagskvällens festligheter. Tog en himskans tid, men blev färdiga innan Maxi stängde iaf. Det får vi vara nöjda med tycker jag. Kvällen spenderades i funkabo, med solnedgång, skratt, grodljud och dåliga dialektimiteringar. Det vanliga alltså.

Imorgon ska jag PLUGGA FÄRDIGT! (Kommer inte bli så, men känns skönt att skriva det.) Sen vid kl 15 ska jag till slottet och ta lite bilder på Johannes och Jonna innan balen. På kvällen träffas alla igen, för att se på fotboll.
Önskar mig liknande väder imorgon som det varit idag. Något svalare kanske. Hade 49 grader på balkongen förut. OUTHÄRDLIGT!


Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Rooobit Robbit...

Kvack Kvack.



Skau dou ha ein kalmäääkooov? ;D

Datum: 2010-06-04 Kl: 00:38:48

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0