Studentstress

Känner mig mer stressad nu än när jag pluggade. Att gå på en student kräver sin karl, ja det må jag säga. Klippa, handla, skicka tillbaka, slå in, fixa och dona. Men nu är jag nääästan klar. Skönt!

Johannes kommer antagligen hit snart och hämtar upp mig. Han ville ha med mig till stan, och det tackar man ju inte nej till. Får se vad vi hittar på. Inget som kostar pengar, dock. Jag är pank, så jag snålar lite.



Igårkväll såg jag ännu en film. Den här gången var det "Just like heaven". En romantisk komedi, med lite övernaturliga inslag. Ganska underhållande faktiskt. Inte så sliskig som sånadär filmer kan vara. Reese Witherspoon är filmens stora behållning. Hon är GRYM!

Se den om ni har möjlighet!


Kommentarer
Postat av: VAPENFEST. /elin

den är så bra den där filmen! :D

Datum: 2010-06-27 Kl: 17:14:33
Blogg: http://vapenfest.blogg.se/
Postat av: denke

ja den var faktiskt inte så dum! :)

Datum: 2010-06-29 Kl: 01:13:16
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0