Telefonförsäljare

Såg på film igår igen. Denna gång blev det filmen "Sjön" från 1999. Hade sett filmen en gång tidigare, men det var så himskans längesen, så tänkte se den igen som sagt. Regina Lund har huvudrollen, och det handlar om en kvinna som kommer hem från London eftersom att hennes pappa har försvunnit spårlöst. Lisa (Regina) börjar gräva i det, och får till slut fram en hemsk sanning. Hahah, vilken reklam jag gör. Om ni vill se något ganska dåligt en regnig eftermiddag så passar denna kanon. Den får två flytande fötter av fem möjliga.


Blev idag väckt av en telefonförsäljare. Andreas och jag har som policy att aldrig svara när telefonförsäljare ringer, för dom är inte värda det. Detta gör ju dock att dom fortsätter ringa dag efter dag. Och idag ringde dom alltså klockan halv tio. Jag gick upp och sprang till telefonen och kollade vem det var, blev arg när jag såg att det var telefonterroristerna igen, så lyfte luren och höll den uppe i några sekunder, och la sedan ner den. Kräk ska behandlas därefter. Vi har dessutom NIX liksom. Jäkla kryphål.


Imorgon kanske det blir fotboll i Hulterstad, på fredag kanske det blir midsommarfirande, och på söndag kanske det blir tältning med Johannes. Ordet "kanske" är ett ord jag använder ganska mycket i min planering. Men vad gör man.


Nu ska jag sätta mig vid telefonen och vänta på att kräken ringer igen, så att jag kan jävlas med dom. Tänk att lite jäkelskap kan ge sådan sinnesro.


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha:) två flytande fötter:P

Datum: 2010-06-23 Kl: 00:31:41
Postat av: denke

dom hittar ju en fot i sjön (A) och den flyter!

Datum: 2010-06-23 Kl: 16:43:56
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0