ÅHERREGUD

Den förra lilla stenen i mitt bröst ersattes precis av ett berg av sten. JAG VAR MED I NYHETERNA NYSS! Jag dog på fläcken.

Okej. Jag var inte så sur som jag mindes det. Jag var faktiskt riktigt trevlig. HAHAHAHA, jag dog av skratt när han frågade om det skulle bli kallt på lördag, och jag bara; Ja, men det får man stå ut med! HAHAHAH, jag ska ju inte ens gå. Fast enligt inslaget ska jag gå med åtta släktingar. Ja vad gör man. Skadan är ju redan skedd.

Gillade dock inte hur det hela påades av nyhetsuppläsaren; "Ja, och på lördag är det premiärmatch på fredriksskans, men då biljetterna släpptes var det ingen direkt rusning. Ensam på plats var Dennis Jonsson". Jag verkar ju vara värsta tönten. Vilket väl stämmer, men ändå.

Ja, som sagt. Lyssna inte, och definitivt inte på nyheterna. Eller okej, ni får lyssna, men prata inte om det med mig.


Kommentarer
Postat av: ankis

VILL SE!! VILL SE!!

Datum: 2010-03-10 Kl: 20:56:52

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0