Äntligen

Sådärja, nu har dom bytt nyheter, och därmed också tagit bort mig. Nu glömmer vi detta, och går vidare med våra liv.

Förresten så är det väl härligt hur oförutsägbart livet är? Om någon skulle sagt till mig igår att jag skulle vara med i nyheterna idag så hade jag bara skrattat. Det är ju roligt när det händer roliga saker, dock inte lika kul när det händer tråkiga saker. Ganska uppenbart, haha.
Nu ska jag ut och gå i det fina vädret. Jag undrar vad som kommer hända. Jag kanske blir överkörd av en buss, eller blir kidnappad, eller kanske hittar en lott med vinst på. Det är roliga är att INGEN VET om nåt av detta kommer hända!
Let's go and find out!


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0