Autografer

Ni kanske inte vet att jag har börjat samla lite på autografer? Jaja, men det har jag iallafall. Eller inte samla, jag vill ju bara ha såna som betyder något, från folk som jag beundrar. Och igår kom det brev från några som varit i Canada och lekt. Några av de autografer som kom var från Charlotte Kalla, Anna Haag, Olsson, Hellner, Södergren, Anja Pärson osv. Så nu börjar jag få så pass många att jag bör skaffa ett litet speciellt album.

Min lilla samling, som dock ska bli större, består i nuläget av;
Alla från svenska skidlandslaget, dvs både längdåkarna och alpinåkarna,
Mona Sahlin,
Lars Winnerbäck,
Johan Glans,
Sissela Kyle,
Babben,
Måns Garthon och Johan Unenge.

Är ganska roligt faktiskt. Haha, har väl äntligen fått en samlarhobby. Hoppas den håller i sig hela livet, så att jag på ålderns höst kan sälja dom dyrt och flytta til Australien.

Meddelar när samlingen utökas.


Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Du kan få min också ;)



Å andra sidan (detta är vad jag tycker nu) så ska man få autografen direkt skriven. att få den på ett kort känns inte "rätt" :S

Datum: 2010-03-12 Kl: 11:21:28
Postat av: denke

autograf som autograf :) dessutom har jag inte tid att förfölja kändisar.

Datum: 2010-03-12 Kl: 19:38:20
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0