BILDER! <3

BILDKAVALKAD!
Njut nu people, man vet aldrig när kameror dör, eller dennisar orkar ladda upp bilder.


Manneboy på Café Dream!



Vad får man om man blandar detta..


..med lite av detta...


...och lite av detta?


Jo en sånhär! Ganska ful, jag vet, men den var god!


Jag väntar på att degen ska jäsa. Jäs nurå dumma deg. Fick ta mig ett glas te med sugrör i istället. Det muntrade upp mig en smula.


Efter två timmars slit (väntande?) så kom dessa ut ur ugnen. Ser ut som wienerbröd nu när pärlsocker inte fanns att tillgå. Dessa var också ytterst goda!



Ni som väntar på bilder från Gran Canaria får dessvärre vänta. Länge. Dom kommer inte komma upp på bloggen. Någonsin. Jamen det fattar ni väl att jag inte kan sitta här och ladda upp bild efter bild efter bild. Jag har ett liv, people. Eller nja, men jag har annat för mig. Kanske inte det heller, men det är tråkigt att vänta, och jag har väntat nog. Nu är det slutväntat. Bilder är förresten uppe på facebook. Där kan ni glo hur mycket ni vill. Och det vill ni, people. Kul att säga people, people. Like it liksom, people.

Nu när jag har tilldelats en usb-minneskortsläsare så kommer det fler bilder, eller ja, färre bilder, fast oftare.

Har tänkt lite på det där. Jag är inte nöjd med hur jag ser ut, men kom igen, people, vem är det? Men mina ögon sitter ju inne i mig, så jag ser ju inte mig själv så ofta, medan ni andra ser mig hela tiden, vilket har gjort att ni har vant er. Därför kommer det komma mer vardagsbilder på mig själv, för att få mig att se mig själv, och tvinga mig själv att visa det ni faktiskt redan ser. Jaja, terapi it is. Får se om jag orkar.

Finns ju speglar annars.


Kommentarer
Postat av: ankis

pizzan blev söt, typ som surprise pizza. men tror att det är vanligt matbröd men surprise surprise det är en pizza

Datum: 2010-03-03 Kl: 16:26:25
Postat av: deenkee

surprise surprise, du kan aldrig gissa vad det är däri! HAHA, i like it. sånt bröd vill jag ha! :(

Datum: 2010-03-03 Kl: 23:15:11
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0