Bitter.

Jag är jättebitter. Jättejättebitter.

Därför ska jag nu skriva en liten lista på saker jag hatar just nu.
I tur och ordning;
Jag hatar folk som skryter.
Jag hatar folk som aldrig hör av sig.
Jag hatar folk som inte bryr sig.
Jag hatar barndomsvänner som förändras till det sämre. (läs hat nummer 1, 2, och 3.)
Jag hatar sladdar.
Jag hatar molnen som skymmer solen.
Jag hatar musik som har spelats sönder.
Jag hatar att min (annars så) positiva inställning inte tar mig någon vart.
Jag hatar reklam.
Jag hatar damm.
Jag hatar dikter som jag önskar att jag själv skrivit.
Jag hatar att det aldrig blir cykelväder på riktigt.
Jag hatar blåst.
Jag hatar snö.
Jag hatar att jag fokuserar på det jag hatar, och inte på det jag älskar.
Jag hatar att jag inte kan komma fler saker jag hatar.

Suck. Vilken lista. Känns nästan som att.. jag hatar den.


Kommentarer
Postat av: Annica

Håller fullständigt med:(

Datum: 2010-03-17 Kl: 16:07:05
Postat av: Anette

Det var ingen rolig lista :(

Datum: 2010-03-17 Kl: 19:25:27
Postat av: ankis

jag hatar framgångsrika 14 åringar som redan tjänat mer pengar än vad jag kommer tjäna under hela min levndastid

Datum: 2010-03-17 Kl: 20:09:15
Postat av: Johannes

Och jag hatar att du hatar! Men du har rätt...

Datum: 2010-03-17 Kl: 22:05:06
Postat av: denke

ingen rolig lista, nej. :( men mycket kan man förändra själv, och det gäller bara att ta tag i det och satsa på det som satsas bör! :)



sanneälskling. avundsjuka är vår grej. vissa föds med silversked i mun :(



jag älskar att du hatar att jag hatar (A)

Datum: 2010-03-17 Kl: 22:42:46
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0