Calzone igen!

Puh. Jag är så mätt. Har tryckt i mig nästan en hel hembakad calzone. Inte på en gång visserligen, men lite pö om pö. Så fort en liten del av magen har blivit ledig så har jag tryckt i mig mer. Ganska hemskt egentligen. Men gott.

Cyklade till Maxi och Coop förut för att köpa vickningschips. Varken Maxi eller Coop hade vickningschips, vilket gjorde mig så förvånad (och ledsen) att jag köpte några fina ljus som jag har suttit och lekt med hela kvällen. Det är så roligt när man bränner sig på stearinet och tänker på vickningschipsen som man blev utan.

Funderar lite kring vad man skulle kunna tänka sig att ge Johannes i födelsedagspresent, men kommer inte på så värst mycket. Tänker bara på vickningschipsen. Och så börjar jag peta på ljusen igen.

Imorgon ska jag försöka plugga klart veckans plugg, och se på skidor. Satt ju och såg på Helena Jonsson förut idag, och det gick ju inge vidare. Öppnade då min fina pärm med alla mina autografer, och stirrade på kortet som hon skrivit till mig. Vad gör väl en världscuptotal om hundra år, Helena? Bara vi fortsätter hålla kontakten så spelar inget annat någon roll.
Hm. Okej. Kan se mig själv som stalker om hundra år, dock.

Nu blir det te och Anne Holt i fåtöljen med fårpälspallen!

Kommentarer
Postat av: Anette

Anne Holt är bra, men dom där vickningschipsen, är det en ny variant???? Måste kolla efter såna på Kvantum i morgon för jag blev nyfiken på dom. Ha en trevlig helg!

Datum: 2010-03-19 Kl: 15:26:39
Postat av: denke

inte nya vad jag vet? :O dom har funnits. i blåa, fina påsar. men nu är dom försvunna :(

Datum: 2010-03-19 Kl: 20:12:22
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Anette

ja nu vet jag vilka du menade, såg dom på Kvantum idag så där fanns dom iaf.

Datum: 2010-03-20 Kl: 20:46:22
Postat av: Johannes

Mumsigt med pizza! Jag ser fram emot min present(A)

Datum: 2010-03-21 Kl: 00:34:19

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0