CV-skapande

Okej. Såhär är det. Jag behöver en bra cv-bild, med betoning på BRA! JÄKLIGT BRA! Det ska se ut som att mitt huvudsakliga mål här i livet är att steka hamburgare eller städa hotell. Gärna på samma bild.
Jag har letat och letat och letat, men har bara lyckats hitta några halvbra, eller ja, halvdåliga. Det lyckas alltid vara nåt skit på bilderna som förstör.
Ert jobb blir nu alltså att välja ut den bild ni tycker är 'minst dålig'. Var gärna anonyma, för min instinkt att göra tvärtom vad vissa personer säger, kommer vara stark.


Bild nummer 1.
 


Bild nummer 2.



Bild nummer 3.



Bild nummer 4.



Bild nummer 5.



Okej. Det är som att välja mellan pest eller kolera. Men försök. Ni lite äldre har väl även lite erfarenhet av cv-bilder.
Okej igen. Eftersom jag har typ 5 läsare så kan det ju faktiskt bli så att det blir oavgjort. Så om ni fem skulle kunna snacka ihop er och rösta någorlunda lika så vore jag tacksam.

Och slutligen, för att få lite fler läsare via google;
TÄVLA OCH VINN EN IPHONE! GRATIS ATT TÄVLA! FINA PRISER OM NI INTE VINNER!

HAHAHA, jag är så sorglig.
Men ganska söt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild nummer 5. (:

Datum: 2010-03-05 Kl: 12:47:20
Postat av: Lilla Andreas

Bild numer fyra

Datum: 2010-03-05 Kl: 13:06:40
Postat av: Anonym

4 eller 5;)

Datum: 2010-03-05 Kl: 15:20:14
Postat av: Anette

Tycker bild nr 4 är bäst

Datum: 2010-03-05 Kl: 15:28:29
Postat av: Anonym

Bild 3 eller 4 är bäst.

Datum: 2010-03-06 Kl: 09:26:30
Postat av: Anonym

bild nr 3 ser mest förtroende ingivande

Datum: 2010-03-06 Kl: 13:30:51

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0