Millenium

Har precis sett på andra delen av Millenium. Alltså Män som hatar kvinnor, oklippt. Eller ja, klippt är den ju, men det mesta är med. Ja, ni fattar. Första delen var dock bättre. Fast handligen i nummer två är roligare. Kanske för att det är då allt avgörs. Jag förstår att det som blev bortklippt i filmen, faktiskt blev bortklippt. Men kul att se nya scener, dock. Jaja. Jag får väl ta tag i att läsa böckerna snart. Har ju så mycket annat (tråkigt) att läsa. Plugget har börjat ta mer och mer tid. Jag har tappat snabbheten nånstans.

I helgen har det varit mycket sport. Det har varit skidskytte, fotboll och hockey för hela slanten. Ibland samtidigt. Men nu är vintersporten slut för i år. Tråkigt faktiskt. Blev även våfflor och annat mumsigt.

Masserade mamma idag. Jag har ju en såndär massagebänk, och gick en massagekurs på stagg för några år sedan. Inget sitter dock i, så får leta fram stencilerna som visar hur man ska göra.

Imorgon ska jag ta tag i veckans plugg, lyssna på ljudbok i solen (om man tror att det blir sol så BLIR det sol, uppfattat?), fika med Johannes och kanske träffa Anna-Karin. Hon behöver tydligen sin husnyckel..?


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0