Vinn vinn vinn!

Hej alla!
Idag har jag inte gjort något nämnvärt. Eller nämnvärt är det ju, men intressant? Nej. Detta ointressanta kan väl sammanfattas med; vaknade sent, kollade utbildningar och jobb, handlade, lagade potatisgratäng och fläskfilé, åkte en runda med Johannes. Typ det. Ointressant? JAG SA JU DET!

Avslutar dagen med att försöka hitta en favorit i melodifestivalen. Tror att jag har hittat den nu. Vinn, snälla vinn!



Imorgon ska jag plugga klart, skriva ett fullständigt striking cv och söka jobb. Det räcker väl gott och väl tycker jag. Man ska inte överanstränga sig.


Och hallå. Jag blir så förbannad när jag läser om hur det är fel att topp-sossar använder sig av RUT. Varför är det fel? Yes, dom vill ta bort det, men tills dess kan de väl använda det om det gynnar deras vardagsliv. Suck. Är säker på att det finns moderater som går på a-kassa också, vilket de ju verkar vara väldigt emot. OM INTE SOSSAR FÅR ANVÄNDA RUT SÅ FÅR INTE MODERATER GÅ PÅ A-KASSA! Jobblinjen, people.
Monas väska ska jag inte ens ta upp. Eller jo. LÅT MONA VARA! HON FÅR VÄL ANVÄNDA VILKEN VÄSKA HON VILL! Calm down, people. Det är väl inte något att brusa upp över, men man blir ju förbannad när de klagar på skitgrejer.

PS. Mona fick väskan av mig. DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde att den där måna ska komma till stan snart. tokiga ture och alla andra afärer skulle ladda med riktigt mycke toblerone också så måna slipper vara godisugen

Datum: 2010-03-05 Kl: 10:29:22
Postat av: deenkee

Nej inte ska väl mona gå runt och vara hungrig inte. Härligt att det finns så snälla människor :) puss

Datum: 2010-03-05 Kl: 10:33:05
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Lilla Andreas

Nej nej Dennis!



Inte Jessica =P



Anna Bergendahl ska vinna :D :D

Datum: 2010-03-05 Kl: 10:55:19
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: deenkee

Jessica ELLER Anna. (A) får väl bara hoppas att jessica ens tar sig till final. krossa ALCAZAR!

Datum: 2010-03-05 Kl: 11:50:14
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0