Besök!

Idag har släkten varit här. Manne var faktiskt mindre jobbig idag, men då fanns det istället andra som var jobbiga. Moster tillexempel som tog med sig halva huset när hon åkte ;) Är glada för det lilla vi fick behålla!

Sen efter det kom det gäster från Stockholm. Berättade att jag kanske ska flytta till Flemingsberg, och då sa en av gästerna att om han hade bott i Flemingsberg så hade han blivit deprimerad. Den andra gästen berättade att hans högsta dröm var att kunna spendera hela maj på Öland. Jösses alltså.. Jag bor ju på Öland hela tiden, typ, så jag ser kanske inte riktigt likadant på omgivningen. Men visst, det är fint här på sommaren.

Nu blir det lördagsmys!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag visste att jag skulle få äta upp det men lite har ni kvar iaf ;) Ni kan ju trösta er med att det nog dröjer tills jag kommer nästa gång.

Datum: 2010-05-08 Kl: 22:13:34
Postat av: denke

du får gärna komma oftare och ta mer grejer! vi har så mkt skit så! :)

Datum: 2010-05-08 Kl: 22:34:27
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0