Dumma ljudbok!!

Har precis kommit hem från ännu en kvällspromenad. Det var dock inte lika skönt som vanligt. Dels för att min lilla promenadrunda börjar bli full med folk, och folk är läskiga på kvällen. Bara nu ikväll blev jag förföljd av två stycken. Fick gå värsta omvägen för att inte bli yxmördad. Sen kom det en snubbe på inlines som jag inte hörde förrän han var en meter bakom mig, varpå jag höll på att välta av skräck. Tror jag ska börja promenera på dagtid istället. ICOHFÖRSIG så blir det ju ljusare och ljusare på kvällarna nu. Men tills dess kanske.
OCH dels för att min mp3 och min ljudbok har bestämt sig för att strejka. Alla filerna ligger huller om buller, trots att jag har lagt in dom i rätt ordning. Kan någon förklara det? I nuläget får jag alltså lyssna på en fil i typ 4 min, sen försöka hinna leta fram nästföljande innan nästa fil (alltså helt fel fil) börjar spelas. Är livrädd för att jag ska råka höra vem mördaren är. Allt letande och hoppande bland filerna gör att jag får mer tyst tid, vilket gör att jag hör när yxmördarna smyger sig på mig, MEN ÄNDÅ. Det är så jobbigt. Hjälp mig någon. Pretty please?

Ja. Och imorgon ska plugget in. Ska skicka in allt som vi har hunnit skriva, vilket inte är så mycket i mitt fall. Och först ska lärarna bedöma det, och sedan ska vi skicka det till någon i klassen, och sedan ska dom kritisera och greja. Har fått reda på vem jag ska byta med, och hon verkar vara ganska petig. Har dock inte bestämt mig för om jag ska vara bitchig och klaga, eller om jag ska vara snäll. Tänk om jag är snäll mot henne, och sedan får tillbaka mitt utkast helt sönderkritiserat. Får väl vara lite mittemellan, i guess.

Mene. Ja. Känner mig trött idag. Mina knäleder hoppar ur led ibland också. Får ta pauser och sträcka ut knäna, vilket inte är så bra när yxmördarna jagar mig. Det går nog över dock.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag finslipa det lilla plugg jag gjort, och sedan skicka in det. Sen ska jag dricka te och kritiskt kritisera flickebarnets plugg. Blir nog en ganska rolig dag. Ska handla också, för på kvällen ska vi göra boritoooos. Tror jag. Typ stekt kycklingfilé, paprika, lök och massa, som man lägger i ett tortillabröd och paketerar, och sedan stoppar in i ugnen. Låter iallafall himskans gott.

Snarka lugnt!

Kommentarer
Postat av: Annica

Äntligen skriver du:) det låter konstigt det där med filerna, jag vet inte hur man löser det... i min mobil lägger de sig i rätt ordning iaf. ha det bra:)

Datum: 2010-05-19 Kl: 01:02:19
Postat av: denke

har inte haft något att skriva om. tråkigt att läsa om hur jag stirrar in i väggen :)

nä det är stört. men jag får hoppa och leta :( är ju bara 16 skivor kvar nu... :(

Datum: 2010-05-19 Kl: 09:41:54
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0