En liten lista

Dagens gjorda;
- Missade tvättiden igår, så har varit och fixat en ny paniktid. Måste ju ha kläder till helgen för jössenamn!
- Skrivit brev och gått med det till postlådan.
- Pluggat lite, med betoning på lite. Råkar alltid, hur jag än gör, hamna på socialdemokraterna.se eller ssu.se. Dock inte idag, för idag hamnade jag på rödgröna.se. Konstigt, men jag dras liksom dit. Det är så spännande.
- Läst morgontidningen, som fortsätter att dyka upp. Börjar tro att någon vänlig själ har hört mina böner, och betalt 5 års prenumeration.
- Kollat om lediga rum i Stockholm. Längtar tills jag, utan att tänka på det, kan säga; "Hm, jamen då tar jag pendeln vid halv tre, så ses vi i kungsan vid tre? Eller tar du bussen in till slussen först? Isåfall byter jag i Huddinge, så ses vi vid slussen?" HAHAHAHA, jag är sjuk, jag vet. Och jag vet inte ens om det där stämmer, men själva principen, people! Ena stunden är jag trött på Kalmar, för att i nästa vara ledsen för att lämna stan. Men sanningen är att jag dör om jag inte kommer in i Stockholm. Ingen press, liksom.

Ikväll ska jag försöka få andreas att vilja äta något gott. Brukar ju lyckas, så jag är optimistisk. Efter det blir det tv-mys. Har inte kunnat sova på några nätter nu, så är lite seg och trött (läs; bitter och sur).

Längtar till imorgon förresten! Middag och bio med Jehovas! Har sett framemot det i flera veckor nu. FINALLY!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0