Fotbollshelg

Himskans vad mycket fotboll jag har sett på i helgen. Ska försöka komma ihåg alla matcher.
Hm.
Hulterstad-Norra Tång, Mjällby-Malmö, Halmstad-Djurgården, Brommapojkarna-Häcken, Göteborg-Örebro, Kalmar-Helsingborg (KALMAR VANN, och gjorde dessutom det snabbaste målet i allsvenskan genom tiderna!!), och 20 min av Barcas match. Ganska konstigt att jag har hunnit med alla dessa matcher. Men det är faktiskt ganska avkopplande att titta på fotboll. Det krävs liksom inte så mycket för tittaren, vilket väl passar mig ganska bra.

Dessutom har jag hunnit med att gå på konfirmation och ett konfirmationskalas. Det var hyfsat segt i kyrkan måste jag säga, men kalaset var det klass på. God mat, och trevligt folk.

Nu är jag dock underligt trött. Huvudet känns konstigt, och ögonen vill stänga sig hela tiden. Så ska väl lägga mig och försöka sova. Blir nog lite musik först iofs, men sen blir det dimman!
Imorgon blir det plugg, och antagligen mer bloggande. Plugget brukar vara ganska tråkigt, och då ligger bloggen nära till hands.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0