Hot hot hot!

Igår var det årets varmaste dag, hittills! Jag och Andreas satt på balkongen hela eftermiddagen och lapade sol! Det var nästintill outhärdligt varmt. Jag vet att man inte får klaga nu när värmen äntligen är här, men jag kunde inte hålla mig. Jag höll på att dö. 
Förresten så borde termometrarna sitta i solen istället. Vem sitter i skuggan liksom, och vem vill veta hur varmt det är i skuggan? Jag flyttade vår termometers mätgrej till solen, där vi satt, och fick detta resultat;



Helt stört varmt, MEN JAG KLAGAR INTE! Eller jo, det gör jag ju förresten..


I helgen blir det fotboll fredag och lördag, och sedan plugg. Ska ju opponera på flicksnärtans utkast, men jag har fortfarande inte fått det. Det ska in på söndag, så om hon inte skickar det snart så hemsöker jag henne.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0