Minnen och fotboll

Vissa dagar går faktiskt himmelens sakta. Vaknade vid halv elva idag, gick ner med tvätten, gick upp och åt, skickade iväg lite pluggmejl, och sen tog ideérna slut. Jag har legat i sängen och stirrat i flera timmar. Fick gå ut och gå en stund för att få tiden att gå. Tv:n är inget bra sällskap, eftersom det bara går skit.

Som tur var skrev Sanna på msn att hon behövde lite hjälp med plugget. Frågan handlade om sånt som vi läst om på gymnasiet, och medan Sanna och Shno gladeligen slängde alla sina böcker dagen innan studenten, samtidigt som dom skrek "MOHAHAHA", så släpade jag med mig dom hem. Och det betalade sig alltså idag. Är konstigt hur mycket man skrev ner på lektionerna. Och nu är det mesta slängt, eller jag har ju sparat det mesta, men för de allra flesta är det borta för alltid. Man vet aldrig när man behöver gamla kunskaper. Fast.. nuförtiden finns ju internet, så det är inte så svårt att ta reda på saker man undrar.

Det hela slutade iallafall med att jag tittade igenom alla våra gamla f*sklappar, alla brev till varandra, teckningar, arbeten och prov. Åkte tillbaka i tiden, vilket kanske är bra, för imorgon ska jag ju träffa Sanna och Shno!!! Ska bli så roligt. Fast tänk om dom är tråkiga nu. Och vuxna. Fast jag tvivlar starkt på det. Får väl se helt enkelt.


Ikväll blir det fotboll igen!

        VS      

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0