Minusgrader

Vaknade ganska tidigt av att det var askallt i mitt rum. Jag sover med fönstret öppet året runt, för våra element är inte som dom ska. Det är 26 grader i lägenheten året runt, så man behöver ha öppet. På vintern blir det väl kanske lite kallt, men hellre det, än att hettan får råda. Jaja, på senare tid har kylan om nätterna byts ut mot lite skönare värme, men inatt var det alltså dags igen. Minusgrader, vilket alltså gjorde att jag vaknade. Inget dåligt i sig, jag behöver gå upp tidigare, men ändå. Var är våren liksom?

Ska strax iväg till stan och luncha med Jesper. Vi har inte bestämt något i detalj, utan vi får se vart vi tar vägen. Jag vet ju iaf vart jag vill... Stans bästa buffé! Ska göra vad jag kan.

I övrigt så måste jag snart börja med plugget som ska in på söndag, men lärarflickan svarar ju aldrig, så vet ju inte om jag får skriva om det jag vill skriva om. Och jag tänker inte sitta och skriva något som jag inte kan använda sen. Hur svårt kan det vara att svara JA eller NEJ. Och även om hon är upptagen så tar det typ en millisekund. Skärpning!

Off we go!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0