Ny design

TJOHO! Såhär fin blev den nya designen! Är kanonnöjd! Hoppas att ni andra oxå gillar det, och att ni kommer fortsätta att läsa min blogg!

Idag ska jag försöka börja med slutarbetet i plugget, men kommer inte på något roligt att skriva om. Har dock en egensatt deadline ikväll, och då ska jag ha kommit på vad jag ska skriva om, och mejlat minst två stycken som jag kan ha nytta av i arbetet.

En sprucken deadline är väl också en deadline?

(Förresten. Detta är mitt 600:ade inlägg! Det ska firas med frukost!)

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

I like :D Massor med +++++ till dig :)

Har du donat ihop den själv eller har du haft hjälp? :)

Datum: 2010-05-04 Kl: 11:27:23
Postat av: denke

jag har fått hjälp! :) är ju ingen datanisse direkt. inte som du (A)

Datum: 2010-05-04 Kl: 12:19:58
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Anette

Det blev jättebra tycker jag!!!!

Datum: 2010-05-04 Kl: 15:10:07

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0