Shopoholic!

Efter den underbara dagen igår så tänkte jag ta det lite lugnt idag, och kanske plugga lite. Men så blev det inte. Har varit på stan med Anna-Karin hela dagen. Vi handlade student- och födelsedagspresenter, lunchade på 4 Kök, kollade efter badrumsgrejer och köpte en leksaksgräsklippare till Manne. Den lät typ lika högt som en vanlig gräsklippare. Det ska börjas i tid. Vi köpte även en liten skottkärra med spadar och hinkar i till honom. Det enda JAG köpte var två krokar till badrummet. Och det räckte gott och väl. Jag har blivit en snålis, men jag gillar det! Älskar att bada i mina pengar på kvällarna innan jag ska sova. Hm. Ja. Jussde, sen köpte hon godis och vin också. Och morsdagpresenter. Listan tar aldrig slut känns det som.

Nu har jag ont i fötterna, är proppmätt, och helt slut. Ikväll kanske jag ska till Johannes också. Där får det minsann bli chill isåfall. Orkar inte göra något mer på flera år känns det som.

Ring inte mig, jag ringer er. Om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hon är verkligen mycket för att shoppa din syster men jag kan tänka mig att det är roligt att handla till Manne, det skulle jag med tycka om jag hade barn. Hälsa när du ser henne nästa gång.

Datum: 2010-05-12 Kl: 14:30:07
Postat av: denke

ja efter att hon handlat massa till sig själv så kände hon väl att hon ville väga upp det lite genom att handla till manne! :D ska hälsa när jag ser henne! :)

Datum: 2010-05-12 Kl: 15:13:05
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0