Utkast inskickat!

Sådärja. Nu har jag skickat in mitt utkast till både lärarna och till flickebarnet. Hoppas att hon är snäll. Man skulle dock bara skriva en halv a4-sida, så det finns ju inte plats för hur mycket kritik som helst. Allt jag kan göra nu är att vänta på att hon skickar sitt utkast. När jag är färdig med kritiserandet, så kan jag fokusera helhjärtat på mitt egna arbete, vilket blir skönt. Har ju faktiskt bara två veckor kvar nu. Men det ska jag nog kunna hinna. Det brukar ju alltid lösa sig, så.

Kvar på dagens schema är att gå och handla. Och kaaanske städa. Men isåfall endast mitt rum. Någon måtta får det väl ändå vara.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0