Vinst igen!

Kalmar vann igen! Dom är inne i ett stim nu. Karlsson blev helt galen när Kalmar gjorde 1-0. Jag blev nästan lite rädd när han hoppade och skrek. Men det är väl så det ska vara. Det är det som är det underbara med sport, att man blir så inne i det, och att det för samman människor.
3 poäng på de två sista matcherna så får vi väl vara nöjda med vårsäsongen. Typiskt att dom kommit igång nu när VM-uppehållet snart börjar. Mina farhågor om att dom kommer åka ur serien är nu lagda på is. Det ska nog kunna bli en mittenplats i tabellen trots allt.

Imorgon ska jag ställa klockan på något tidigt, så jag hinner till Stagg till klockan 10, FÖR DÅ ÄR DET REUNION!!! Först möts jag, Sanna och Shno upp på Stagg, och sedan möter vi upp Carro och hennes bebbo på stan runt 12. Ska bli så trevligt. Ska snurra bebbon runt, runt, och sedan ge den till Shno så den spyr på henne.
Längtar till imorgon!

Förresten. Labour kanske får makten i England iallafall. Clegg säger ju att han kan tänka sig att samarbeta med Labour om dom skaffar en ny partiledare. Vore lite komiskt om tvåan och trean i valet skulle gå ihop. Tror dock inte att det skulle hålla särskilt länge. Dom är alldeles för olika. Men man kan ju alltid prova. If you never try, you'll never know, som Chris i Coldplay sjunger.

Nu blir det en liten promenad. Boken är så spännande, så måste lyssna en stund nu. Sen blir det som sagt sängen. Tidig morgon imorgon you know.

Kommentarer
Postat av: någon

Du var ju uppe vid halv sju! ljug icke!

Datum: 2010-05-10 Kl: 22:56:34
Postat av: denke

hihi, typ 10 minuter, sen somne jag om igen! :D

Datum: 2010-05-10 Kl: 23:35:39
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0